sobota, 27 kwietnia 2013

Sukienki z sukienki.



Niedawno robione były u nas porządki w szafach. U nas pck jeździ co dwa tygodnie a do wyporządzenia było naprawdę sporo rzeczy z różnych szaf ( bo za małe, niemodne, zniszczone itd.). W jednej z szaf jednak natknęłam się na materiałowe cudo: a mianowicie piękną, dawno nieużywaną i niezniszczoną sukienkę. Gdyby to był mój rozmiar z pewnością bym wzięła ją dla siebie, mimo, że na co dzień wolę spodnie.
Jednak nie była i skorzystała z tego Lagoona Blue ze słynnej serii "Monster High".
I to niej głównie będę pisać, a tak właściwie to o kreacjach, które dla niej szyję :)
Robię to ręcznie jak najlepiej potrafię, jednak brak maszyny daję się we znaki najbardziej przy obszywaniu.
Mimo to robię to bo lubię i sprawia mi to radość, a ze swoich prac jestem bardzo zadowolona :)
A więc zapraszam do ich obejrzenia!

Z tego materiału powstały jak na razie cztery rzeczy.
Oto one:

1. Sukienka z asymetrycznym dołem.





I z tyłu :)




 2. Sukienka bombka z przeszyciami:





 Tył:


3. Komplet bluzeczka bez pleców i spódniczka:


 I tył:



Materiał ten jest naprawdę super do szycia: sztywny, lekko ciągnący, a przy tym nie strzępi się bardzo.
Niestety naprawdę nie wiem jaki jest to rodzaj.

Dziękuję bardzo wszystkim za przeczytanie postu.
Wkrótce kolejne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz